0
0


سوالات متداول

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

سیستم هوشمند پمپ آنلاین، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن زیر اعلام می شود:

کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است و طبق بررسی ها شما به عنوان کاربر جدید شناسایی نشدید.

شرایط خرید و بازگرداندن کالا چگونه است؟

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در پمپ آنلاین به معنی موافقت با شرایط زیر است.

شرایط بازگرداندن کالا

در شرایطی که ایراد کالا درب منزل قابل تشخیص نباشد ، شما میتوانید تا 7 روز از طریق پروفایل خود ، صفحه تماس با ما و یا تلفن درخواست مرجوع شدن کالا را مطرح و کالای خود را مرجوع نمایید ، در غیر اینصورت امکان مرجوع نمودن کالا وجود نخواهد داشت.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
امکان خرید اقساطی در پمپ آنلاین در حال حاضر وجود ندارد.
چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما مشتریان عزیز میتوانید با شماره های موجود در بخش تماس با ما تماس بگیرید و یا با مراجعه به بخش واتساپ موجود در سایت ، مشکل و درخواست خود را با مسئول پشتیبانی مطرح نمایید.
چطور میتوانم بدون برقراری تماس، مشاوره قبل از خرید بگیرم؟

با مراجعه به بخش واتساپ موجود در سایت میتوانید بصورت 24 ساعته پیام خود را برای مسئول پشتیبانی قرار دهید. در اولین فرصت درخواست شما توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده می شود.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت پمپ آنلاین شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  1. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  2. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
  3. همچنین میتوانید از طریق بخش رهگیری سفارش موجود در صفحه اصلی سایت، توسط کد پیگیری دریافتی، سفارش خود را رهگیری نمایید.
loading